Digital Marketing: 10 πλεονεκτήματα και γιατί είναι πλέον ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ σε κάθε επιχείρηση

πλεονεκτήματα του digital marketing

Είναι πλέον ξεκάθαρο πως η αγορά παγκοσμίως κινείται όλο και περισσότερο σε ρυθμούς… digital. H τεχνολογία εξελίσσεται και έτσι τα πλεονεκτήματα του digital marketing γίνονται πλέον όλο και πιο εμφανή μέρα με τη μέρα. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν και αγοράζουν προϊόντα online. Σύμφωνα με το έγκυρο Forbes, το 82% των καταναλωτών έχουν κάνει έρευνα αγοράς online. Μάλιστα, το επίσης έγκυρο Tech Crunch αναφέρει πως το 79% των καταναλωτών έχει αγοράσει online!

Digital Marketing τι είναι;

O ορισμός του digital marketing σύμφωνα με το Hubspot: To ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν μια ηλεκτρονική συσκευή ή το ίντερνετ. Με αυτό τον τρόπο οι επιχειρήσεις εκμεταλεύονται διάφορα ψηφιακά κανάλια όπως τις μηχανές αναζήτητης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα emails και το site/eshop τους ώστε να συνδεθούν με τους τρέχοντες και μελλοντικούς τους πελάτες.

Και πάμε λοιπόν στη μεγάλη ερώτηση. Πώς μπορεί μια επιχείρηση να προσεγγίσει αυτούς τους καταναλωτές; Η απάντηση δεν είναι δύσκολη… Μέσω του digital marketing.

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις τρέχουν digital ενέργειες με σκοπό να ”φθάσουν” και να ”αλληλεπιδράσουν” επιτυχημένα με το κοινό στο οποίο στοχεύουν online. Στην πραγματικότητα τα χρήματα που πρόκειται να επενδυθούν στις Η.Π.Α. μέχρι το 2021 θα φθάσουν τα 332 δισεκατομμύρια δολάρια! Κι αυτό γιατί, το digital marketing έχει αποδειχθεί πως είναι ο πιο αποδοτικός (με απλά λόγια επενδύεις λιγότερα και παίρνεις περισσότερα) στο να ”φθάσει” κάποιος στο κοινό που στοχεύει.

Αυτό φυσικά, εφόσον οι ενέργειες έχουν μελετηθεί και οι άνθρωποι που αναλαμβάνουν το implementation έχουν τις κατάλληλες γνώσεις. Η καλύτερη digital ιδέα στα λάθος χέρια μπορεί να αποδειχθεί τεράστια αποτυχία (Αποτυχία = σπατάλη budget χωρίς τα επιθυμητά αποτελέσματα, όποια και αν είναι αυτά).

πρόβλεψη αύξησης του ψηφιακού διαφημιστικού budget
Ποια προβλέπεται να είναι η αύξηση του ad budget στο Internet (Statista.com)

Αρκετά όμως με την εισαγωγή… Πάμε να δούμε τα 10 πλεονεκτήματα που καθιστούν το digital marketing ένα must have για τις επιχειρήσεις πλέον και πώς πετυχημένες υπηρεσίες digital marketing μπορούν να αλλάξουν το μέλλον μιας εταιρείας:

1. Πρόκειται για την πιο ισχυρή μορφή marketing

Μέσω του digital marketing μπορείτε να τροποποιήσετε το τρόπο που προσεγγίζετε και αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας. Αλλά επειδή όπως είπαμε εδώ έχουμε πράξεις και όχι λόγια, αποτελέσματα απόλυτα μετρήσιμα και όχι εικασίες ας δούμε μερικά παραδείγματα που φυσικά μπορούν να εφαρμοστούν σε κάθε επιχείρηση ώστε να πετύχει τους στόχους της:

– Εταιρία κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 714% μέσα σε μόλις 3 μήνες χάρη στη χρήση των social media

– Εταιρία με εξοπλισμό σκι κατάφερε να έχει τζίρο 97.000 δολαρίων αποκλειστικά από το organic traffic (in SEO we trust).

– Τοπικό γυμναστήριο κατάφερε σε διάστημα 90 ημερών να έχει 210 νέες ετήσιες συνδρομές με τη χρήση google ads. Με βάση το συνολικό budget, το διαφημιστικό κόστος για κάθε νέα εγγραφή ήταν 4,33 δολάρια. Αν το κόστος της ετήσιας συνδρομής ήταν 200 δολάρια, φανταστείτε πόσο μικρό φαντάζει το ποσό των 4,33 δολαρίων που απαιτήθηκαν για να γίνει γίνει η”πώληση”.

Τα παραδείγματα αντλήθηκαν από εδώ.

Σκεφθείτε τι περιθώριο κέρδους μπορεί να έχει μια επιχείρηση αν εφαρμόσει σωστά το digital marketing.

2. Αποτελεί τον πιο οικονομικά αποδοτικό τρόπο για να διαφημίσετε επιχείρησή σας

Ναι το digital marketing είναι ο πιο οικονομικά προσιτός τρόπος να προβάλετε την επιχείρησή σας! Ειδικά όταν μιλάμε μια μικρές επιχειρήσεις, το να επενδύσουν στο παραδοσιακό μάρκετινγκ πολλές φορές είναι ασύμφορο ή ακόμα και αδύνατο. Και αυτό γιατί ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, το κόστος διαφήμισης είναι μεγάλο και δυσανάλογο του κέρδους. Με το digital marketing η… δυσαναλογία αυτή περιορίζεται αισθητά. Ας δούμε όμως το παρακάτω παράδειγμα:

Μια μικρή επιχείρηση μπορεί να προβληθεί σε 1.000 ανθρώπους με λιγότερα από 3 δολάρια, όταν την ίδια στιγμή το κόστος του να στείλεις ένα direct mail σε αυτούς ανέρχεται περίπου στα 57 δολάρια και το τηλεοπτικό κόστος στα 28 (σύμφωνα με στοιχεία από τις Η.Π.Α.).

Πόσο κοστίζει το κάθε κανάλι marketing
Πόσο κοστίζει το κάθε κανάλι marketing (lyfemarketing.com)

Πολλές φορές το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει ακόμα και κρυφά κόστη, ενώ από την άλλη το ψηφιακό θέλει μόνο χρόνο και όρεξη. SEO, content marketing και social media engagement απαιτούν χρόνο και συστηματική δουλειά για να κάνουν τα… μαγικά τους. Εννοείται πώς υπάρχουν και πολύ γρηγορότερες ενέργειες όπως ppc, display και social media advertising που φέρνουν αποτελέσματα. Ακόμα όμως και αυτές είναι πολύ πιο προσιτές σε κόστος από την παραδοσιακή διαφήμιση.

3. Είναι με διαφορά το πιο μετρήσιμο είδος marketing

Πώς μπορείτε να ξέρετε ότι το marketing που κάνετε δουλεύει; Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να κάνετε συνεχείς μετρήσεις και με την πάροδο του χρόνου να συγκρίνεται στοιχεία πριν και μετά τις ενέργειές σας. Σίγουρα μπορείτε να δείτε έμπρακτα αν μια ενέργεια απέφερε (για παράδειγμα παίζετε ένα ραδιοφωνικό σποτ για ένα μήνα και μέσα στο μήνα βλέπετε μια αύξηση στις επισκέψεις και στις πωλήσεις του eshop σας) αλλά και πάλι δεν είναι απόλυτα μετρήσιμη.

Και φυσικά στις περισσότερες περιπτώσεις δε μπορείτε να συγκρίνετε αν το κέρδος ήταν μεγαλύτερο τις επένδυσης. Όλα αυτά αφορούν το παραδοσιακό marketing μιας και με το digital όλα είναι ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ!

Τα analytics εδώ αντικαθιστούν τις εικασίες και σας δείχνουν αν πραγματικά οι ενέργειές σας είχαν αποτέλεσμα. Οι μετρήσεις είναι real-time και φυσικά μπορούν να γίνουν διάφορα τεστς (να τρέχουν ταυτόχρονα διάφορες καμπάνιες) ώστε να δείτε ποια στρατηγική και ποιες τακτικές έχουν αποτέλεσμα και ποιες όχι.

Τα στατιστικά είναι ίσως το πιο χρήσιμο εργαλείο σας καθώς μπορείτε να παραμετροποιήσετε μια ενεργή καμπάνια ώστε να σας αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα ή να τα χρησιμοποιήσετε ώστε να έχετε μια βάση στο στήσιμο μελλοντικών ενεργειών και αποφάσεων.

Facebook page insights example
Facebook Page insights example

Για παράδειγμα, ας πούμε ότι θέλετε να δημιουργήσετε μια καμπάνια στα social media που θα αφορά ένα νέο προϊόν. Αποφασίσατε λοιπόν να δημιουργήσετε και να δημοσιεύσετε μια σειρά από posts σε ένα χρονικό διάστημα 2 εβδομάδων. Με τη βοήθεια των στατιστικών, μπορείτε να δείτε ποια από τα posts είχαν το καλύτερο engagement και ποια έφεραν τα περισσότερα conversions. Κρατώντας αυτά τα στατιστικά σαν βάση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο επόμενο λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ώστε να εστιάσετε στη δημιουργία posts όμοιων με αυτά που είχαν τα καλύτερα αποτελέσματα στην προηγούμενη καμπάνια και να αποφύγετε αυτά που δεν απέδωσαν.

Τα στατιστικά σας επιτρέπουν να χρησιμοποιήσετε τους πόρους σας πιο αποδοτικά και να διανείμετε πιο σωστά το budget σας. Μη ξεχνάτε… πλέον δε κάνετε υποθέσεις αλλά βλέπετε στην πραγματικότητα τι αποδίδει και τι όχι. Μπορείτε έτσι να μειώσετε τυχόν αχρείαστε κόστη ή να κόψετε έγκαιρα καμπάνιες που δεν αποδίδουν και να αυξήσετε το budget σε ενέργειες που φέρνουν αποτελέσματα. Σκοπός εδώ είναι να βελτιώσουμε όσο περισσότερο γίνεται το ROI (return of investment).

4. Σας επιτρέπει να στοχεύσετε ακριβώς το κοινό που θέλετε

Με το digital marketing μπορείτε να είστε βέβαιοι πως το σωστό καταναλωτικό κοινό βλέπει το προϊόν σας. Το SEO σας επιτρέπει να προσεγγίσετε αυτούς τους καταναλωτές που αναζητούν στο ίντερνετ το περιεχόμενο, προϊόντα ή θέματα που είναι σχετικά με την επιχείρησή σας.

Ταυτόχρονα οι pay-per-click, display, and social media διαφημίσεις σας δίνουν τη δυνατότητα να στοχεύσετε αυτούς που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για όσα εσείς προσφέρετε (προϊόντα ή υπηρεσίες) με βάση τα ενδιαφέροντά τους, τα δημογραφικά και πολλά άλλα χαρακτηριστικά τους.

Facebook ads audience targeting
Facebook ads – Παράδειγμα στόχευσης κοινού

Πλέον δε χρειάζεται να ανησυχείτε για το πού πάνε τα χρήματά σας ή ότι σπαταλάτε μέρος του budget στο να στοχεύετε πιθανόν καταναλωτές που δεν έχουν το παραμικρό ενδιαφέρον για το προϊόν σας.

Με τις εξελιγμένες δυνατότητες στοχοποίησης μπορείτε να αισθάνεστε πιο άνετοι μιας και μπορείτε να δώσετε έμφαση σε καμπάνιες και στρατηγικές που πραγματικά δουλεύουν.

5. Οι περισσότεροι καταναλωτές ξεκινούν την έρευνα αγοράς τους online

Για να καταλάβετε τι εννοούμε… Φέρτε τον εαυτό σας σαν καταναλωτή. Και αναλογιστείτε πόσες φορές πραγματοποιήσατε μια αναζήτηση στο Google ή σε κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης ώστε να βρείτε την πληροφορία που χρειαζόσασταν. Οι πελάτες σας δε διαφέρουν και πολύ, όταν έρχεται η στιγμή να αναζητήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία που θα του ”λύσει” κάποιο πρόβλημα ή ανάγκη που θα τους δημιουργηθεί.

Σύμφωνα με το Vimeo, το 93% των online ”εμπειριών” ξεκινούν με μια αναζήτηση! Πριν καν οι πελάτες μάθουν τι προϊόν ή υπηρεσία έχουν ανάγκη, θα επισκεφθούν τις μηχανές αναζήτησης ώστε να βρουν απάντηση στις ερωτήσεις τους και να μάθουν περισσότερα για αυτό που τους ”απασχολεί”.

Εδώ λοιπόν παρουσιάζεται μια μοναδική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις (ακόμα και την πιο μικρή) στο να συνδεθούν με του πιθανούς πελάτες τους. Μπορούν να τους εκπαιδεύσουν, να τους ενημερώσουν και ουσιαστικά να τους προσεγγίσουν την ακριβώς καταλληλότερη στιγμή – όταν δηλαδή είναι ακόμα στην αρχή της αναζήτησής τους και στην ”εξερεύνηση” της ”λύσης” στο ”πρόβλημα – ανάγκη” που τους δημιουργήθηκε.

Και ο καλύτερος τρόπος στο να το πετύχετε αυτό είναι, δημιουργώντας πρωτογενές και απόλυτα σχετικό περιεχόμενο, βελτιστοποιημένο για τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Με λίγα λόγια δημιουργείτε έναν υπέροχο ”χώρο υποδοχής” για τους πιθανούς πελάτες σας.

6. Πλέον σχεδόν όλοι οι πελάτες σας (υπάρχοντες και εν δυνάμει) είναι στα social media

Ίσως το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ανεξαρτήτως του τι είδους επιχείρηση έχετε, είναι σίγουρο ότι οι πελάτες σας (υπάρχοντες ή εν δυνάμει) καταναλώνουν χρόνο σε κάποιο social media όπως Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, PInterest κτλπ. Σύμφωνα μάλιστα με το eMarketer, 2.34 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν έστω και ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης ταχτικά. Αυτός ο αριθμός για όσους δεν το κατάλαβαν αντιστοιχεί το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού!

Μηνιαίοι χρήστες του Facebook σε εκατομμύρια
Μηνιαίοι χρήστες του Facebook σε εκατομμύρια (Statista.com)

Το digital marketing σας επιτρέπει να προσεγγίσετε αυτό το κοινό. Οι επιλογές προσέγγισης είναι πραγματικά πάρα πολλές, αφού μπορείτε να επιλέξετε και να στοχεύεσετε ακριβώς το κοινό που θέλετε επιλέγοντας τα ενδιαφέροντά του, τις σελίδες πχ που έχει κάνει like, το αν έχουν αλληλεπιδράσει με τη σελίδα της επιχείρησής σας ή κάποια αντίστοιχη και πάρα πολλά άλλα.

Το μεγάλο πλεονέκτημα των social media είναι ότι μπορείτε όχι μόνο να δημοσιοποιήσετε απλά κάτι στο κοινό σας αλλά να… ”επικοινωνήσετε” μαζί του. Να αλληλεπιδράσετε ρωτώντας το την άποψή του για κάτι, να του ζητήσετε να σχολιάσει μια ενέργειά σας, να μοιραστεί τη γνώμη του για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία σας. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Μαθαίνετε και ”ακούτε” το κοινό σας, αναγνωρίζετε το τι ζητάει και φυσικά του ”σερβίρετε” το κατάλληλο περιεχόμενο/διαφήμιση.

✔️ Στη Digitalmonkeys προσφέρουμε δωρεάν μελέτη και ανάλυση της Digital στρατηγικής σας!

7. Το SEO και το local SEO σας επιτρέπουν να προσελκύσετε ”εξειδικευμένους” αγοραστές

Το SEO (search engine optimization) αποτελεί ένα από τα καλύτερα εργαλεία για μια επιχείρηση. Για δύο κυρίως λόγους:

1) Είναι δωρεάν (τις περισσότερες φορές)

2) Έχει ίσως το μεγαλύτερο conversion rate

Στατιστικά για conversion rates ανά marketing channel από την πλατφόρμα Shopify σε δείγμα αγορών τζίρου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, για τη Cyber Monday
Στατιστικά για conversion rates ανά marketing channel από την πλατφόρμα Shopify σε δείγμα αγορών τζίρου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, για τη Cyber Monday

Χρειάζεται υπομονή και συστηματική δουλειά, μιας και τα αποτελέσματα αργούν να φανούν (αλλά αν γίνεται σωστά ΘΑ φανούν) και ταυτόχρονα ποτέ δε μπορεί να σταματήσει από τη στιγμή που το περιεχόμενο κάθε site/eshop ανανεώνεται συνέχεια ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται και ο ανταγωνισμός. Ας μην επεκταθούμε τόσο στο κομμάτι του SEO σε αυτό το άρθρο μιας και εδώ μιλάμε για τα πλεονεκτήματα του digital marketing και κάνουμε μια πολύ μικρή ανάλυσή τους. Κρατήστε ότι το SEO είναι από τα πιο βασικά πράγματα που πρέπει να κάνει κάθε επιχείρηση που έχει online παρουσία και φυσικά είναι δωρεάν! Παρέχετε σε αυτόν που ψάχνει σε μια μηχανή αναζήτησης (google, bing, yahoo, aol) αυτό ακριβώς που ψάχνει.

Σκεφθείτε πώς αυξάνονται δραματικά οι πιθανότητες να πραγματοποιηθεί μια αγορά ή όποιο άλλο conversion έχετε θέσει ως στόχο. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη Google, το 28% των χρηστών που αναζητούν κάτι κοντά τους έχουν ως αποτέλεσμα την αγορά! Και εδώ έρχεται το local SEO: Σκεφθείτε πόσο δραματικά μπορούν να αυξηθούν οι πωλήσεις μιας επιχείρησης (π.χ. εστιατόριο, κατάστημα με υλικά οικοδομής, κατάστημα με ηλεκτρολογικό εξοπλισμό και πολλά άλλα) που δραστηριοποιείται σε τοπικό επίπεδο αν η σελίδα της εμφανίζεται στα κορυφαία αποτελέσματα μιας τοπικής αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης (π.χ. χρώματα σπιτιού Ίλιον, σουβλάκια Αιγάλεω, σέρβις λάπτοπ περιστέρι κτλπ).

8. Σας επιτρέπει να επικοινωνήσετε με τους mobile users

Όλο και περισσότεροι είναι οι χρήστες που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές (smartphones, tablets κτλπ). Τι σημαίνει πρακτικά αυτό για την επιχείρησή σας; Το 50% περίπου των καταναλωτών θα περιηγηθεί μέσω μια κινητής συσκευής. Μέσω του digital marketing μπορείτε να στοχεύσετε αυτούς τους χρήστες χωρίς φυσικά να ακυρώνετε τους χρήστες που χρησιμοποιούν σταθερό υπολογιστή. Μπορείτε ακόμα και να τρέξετε ξεχωριστές ή μεμονωμένες καμπάνιες για κάθε τύπο επισκέπτη, ανάλογα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί.

9. Μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας και τις καμπάνιες σας για καλύτερα αποτελέσματα

Στο παραδοσιακό marketing με ενέργειες όπως διαφημίσεις στη τηλεόραση ή την εφημερίδα θα πρέπει να περιμένει ο διαφημιζόμενος την ολοκλήρωσή τους ώστε να δει τα αποτελέσματα. Μπορεί βέβαια να χρησιμοποιήσει τα αποτελέσματα και να μάθει από αυτά με σκοπό να δημιουργήσει πιο αποδοτικές καμπάνιες την επόμενη φορά, αλλά για όσο η καμπάνια ”τρέχει” δε μπορεί να κάνει πολλά πράγματα ώστε να τις βελτιστοποιήσει.

Και φυσικά η ολοκλήρωση αυτών των ενεργειών αλλά και η ανάλυση των αποτελεσμάτων μπορεί να πάρει μεγάλο χρονικό διάστημα. Φανταστείτε να περιμένετε βδομάδες ή και μήνες ώστε να έχετε στατιστικά και προτάσεις όσων αφορά την ενέργεια που ”τρέξατε” όταν με το digital marketing μπορείτε να δείτε real-time την εξέλιξη της καμπάνιας σας και φυσικά να την παραμετροποιήσετε έτσι ώστε να πετύχετε το τέλειο συνδυασμό κόστους – κέρδους.

Google Analytics example
Google Analytics παράδειγμα

Μέσω των website analytics για παράδειγμα μπορείτε να δείτε τον αριθμό των χρηστών που επισκέπτονται το site/eshop σας, να δείτε ποιες σελίδες επισκέπτονται περισσότερο, πόσο χρόνο καταναλώνουν σε κάθε σελίδα, να δείτε ποια στιγμή της ημέρας έχετε τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και φυσικά να μετρήσετε και το converion rate για κάθε σελίδα του site/eshop σας. Εννοείται πως όλα αυτά αποτελούν ένα πολύ μικρό δείγμα από τα στατιστικά που μπορεί κάποιος να καταγράψει και να μελετήσει ώστε να μπορέσει να βελτιστοποιήσει τις καμπάνιες του και εν τέλει να πετύχει το στόχο που έθεσε εξ αρχής.

10. Δίνει τη δυνατότητα σε μικρότερες επιχειρήσεις να είναι πιο ανταγωνιστικές

Συχνά μικρές επιχειρήσεις αδυνατούν να ανταγωνιστούν τους μεγάλους ”παίχτες” της αγοράς λόγω περιορισμένου budget και πόρων. Το digital marketing όμως καταφέρνει να ισορροπεί τα επίπεδα του ανταγωνισμού και επιτρέπει σε μικρότερες επιχειρήσεις να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Τι εννοούμε: Το παραδοσιακό marketing απαιτεί συνήθως μεγάλους πόρους (budget) με σκοπό την προβολή, ενώ ταυτόχρονα με το ψηφιακό marketing επιχειρήσεις κάθε μεγέθους μπορούν να προβληθούν και να πετύχουν τους στόχους που η κάθε μία επιθυμεί (conversions, awareness κτλπ) με έναν πολύ πιο προσιτό οικονομικά τρόπο.

Πρακτικά μπορείτε να κάνετε τα πάντα. Μπορείτε να προβάλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας τοπικά ή ακόμα και σε παγκόσμιο επίπεδο. Μπορείτε να εξερευνήσετε την αγορά, να μετρήσετε τα αποτελέσματα και να καταλήξετε που πραγματικά αξίζει να στοχεύσετε.

Last but not least, σκεφτείτε πώς πρακτικά δε χρειάζεται μια επιχείρηση να έχει ένα μεγάλο κατάστημα, γεμάτο με αφίσες, πολλά φώτα, στοκ και γενικά πολλά από όλα. Το μόνο που θέλετε είναι ένα πολύ ωραίο site, φιλικό προς το χρήστη που να προβάλει σωστά αυτό που αντιπροσωπεύει η επιχείρησή σας. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά. Μπορείτε να λειτουργείτε μια κερδοφόρα επιχείρηση με όχι μεγάλο κόστος εγκαταστάσεων και προβολής της με ”φυσικά” μέσα.

Σε πείσαμε για το πόσο σημαντικό είναι το Digital Marketing;

Δες πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε να απογειώσεις την επιχείρησή σου!

Ο Δημήτρης είναι ένα παθιασμένος digital/inbound marketer και SEO Expert, με περισσότερα από 8 χρόνια εμπειρίας στο χώρο του Digital Marketing. Για περισσότερα δες εδώ!